Ügyviteli rendszer

A KALUMET ügyviteli rendszerrel céged működésével és tevékenységével kapcsolatos ügyeidet tudod koordinálni és kivitelezni.

Modulok

  • Számlázás: Az egyszerű számlázástól, előlegszámla és idegen devizakezelés funkciókkal. Csoportos számlázás valamint egyéb pénzügyi funkciók a mindenkori NAV előírásoknak megfelelően.
  • Készlet: Raktárkészlet kezelés, leltár, cikkadatok rögzítése egyszerű számlázási funkciókkal. Raktárkezelő modulunkat azoknak a cégeknek ajánljuk, akiknek kereskedelmi, gyártási célokból forgó készlettel rendelkeznek. A modul alkalmazása költséghatékony, gyors megoldást biztosít cégek számára a raktározás területén.
  • CRM: A CRM rendszerek minden olyan hasznos információt magukba foglalnak, amelyre szüksége lehet egy kiszolgáló cégnek a hatékony értékesítéshez és az ügyfélmegtartáshoz.
  • ERP: Legalapvetőbb hasznossága egy ERP rendszernek, hogy segítségével a cégben globálisan megszüntethetőek az adatok kezeléséhez használt excel táblák, továbbá csökkenthetőek a statisztikákkal, és az adatok összegyűjtésével járó idő is.
  • HR Modul: Az Emberi Erőforrás Menedzsment célja, hogy növelje a szervezet hatékonyságát az által, hogy biztosítja a jól képzett, jól motivált alkalmazottakat, így segít a szervezetet céljának megvalósításában.
  • Pénzügy: A pénzügyi-, számviteli terület egy nagyon lényeges pontja a vállalatnak. Az erre a célra kialakított pénzügyi rendszer lényege, hogy a pénzügyi adminisztrációt és könyvelést megkönnyítse. A bevitt adatok segítségével átláthatóvá és jól tervezhetővé váljon a vállalat gazdasági helyzete.
  • Döntéstámogatás: Egy döntéstámogató rendszerre egy cégvezetőnek mindig szüksége van, hogy biztonságban és átláthatóan koordinálhassa cégét. A rendszer segítségével jól átláthatja, hogy merre halad a vállalkozás.
  • Termelés: a gyártási folyamatok lépéseinek követése, készletek kezelése az ajánlattól a végteljesítésig, egyszerű számlázási funkciókkal.
  • Szerviz: A szerviz szoftver segítségével nyomon követhetjük a termékek történetét, a befogadástól a selejtezésig vagy javításig, illetve a vevőhöz való visszakerülésig, ezáltal feltárhatóvá válnak a már kiadott termékünkkel kapcsolatban, használat során felmerülő meghibásodások.
  • Logisztika: Egy vállalat életében a logisztika rendszer használata abban az esetben indokolt, amennyiben kereskedelmi, vagy termelési kapacitása jelentős mértékű, míg raktározási lehetőségei esetlegesen minimálisakká válnak.
  • Webáruház: Az általunk kínált webáruház program túl az egyedi fejlesztéseken egy üzleti intelligenciát is megvalósít az online kereskedelemben. Ennek legfőbb alappillérje a programba épített speciális lekérdezési lehetőségek.
  • Kereskedelem: Egy megbízható kereskedelmi rendszer lényeges tulajdonsága, hogy igazán átláthatóvá teszi az értékesítési folyamatokat és a vevői szokásokat is, amely segítségével hatékonyabbá tudja tenni a vásárlók gyors és eredményes kiszolgálását, tájékoztatását is.
  • E-kereskedelem: Webáruházzal együttműködő megoldás rendelés feldolgozás, készletkezelés és egyszerű számlázási funkciókkal.
  • Kereskedelem: A teljes kereskedelmi folyamat nyomon követése az ajánlatadástól a készletek foglalásán és kezelésén át a számla kiegyenlítésig mind vevői, mind beszállítói oldalon.
  • Integrált: Moduláris, szabadon összeállítható, integrált vállalatirányítási megoldás.
  • Felhő: Felhő szolgáltatásunk keretében minden fenti modulunk elérhető, az interneten keresztül, bármilyen operációs rendszerrel és eszközzel használható.